Thursday, January 20, 2011

One Step Forward (^_^)

memulakan segalanya dengan kalimah mulia Bismillahirrahmanirrahim...

wah! akhirnya aku juga terjebak dengan dunia blog ni! \(^_^)/

apakan daya...sbg manusia yang hidup dalam dunia teknologi moden ni, aku rasa tercabar pulak melihat manusia2 di sekeliling aku sibuk melayan blog. and since khabar angin bahawa laman sosial facebook akan ditutup, so aku perlu mencari sesuatu tempat lain utk aku 'membuang masa'. haha! tapi tak salah rasanya andai di sini tempat aku membuang masa sbb mungkin aku boleh kongsi sesuatu yang baik bagi semua org di dunia ni, btol x? dan korang juga boleh drop any comment yang mungkin boleh membantu atau memeriahkan lagi topik yang akan aku buka nanti. so,have fun bersama Tinta Qaseh! (^_^)

1 comment:

Uya Azura said...

hohoho..!bestnyer..dah ade blog jua akak syumel ni..wee..! welcome2..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...