Wednesday, December 17, 2014

Product Review: Sparkling Skincare (^_^)

Hye!

Pernah dengar pasal SPARKLING SKINCARE?


Aku pun sebelum ni tak pernah. Tak tau la kesan dia pun macam mana. Sampailah satu hari member aku post gambar dia sekarang. Masa dia dah anak dua, suami satu ni. Eh eh! Suami memanglah satu kan. Mana boleh dua tiga. Hahaa! Ok yang tu lawak je. Jgn marah Zel....


Berbalik pada SPARKLING SKINCARE tadi. Ha, satu benda yang korang patut tau pasal member aku nama Rose Ellina atau biasa aku panggil Zel tu adalah....kami merupakan roomate hampir 2-3 tahun masa kat universiti dulu. Kalau dah namanya roomate bertahun, dah tentulah aku tau kain ang koyak tang mana, diari ang sorok tang mana, jerawat ang tumbuh tang mana. Siap boleh kira lagi berapa biji. Hahaha! Dulu we olls berlumba-lumba kira jerawat dan saling tuding jari muka sape paling kusam. Hew hew hew...



Ha, ni dia masa zaman belajar dulu. 
Sorry Zel. Aku terpaksa dedahkan 'kekusaman' lama kau. 
Hahahahahaha!



Then, after grad pada tahun 2008, kami terpisah oleh lautan. Ceewahh! Puan Rose ni telah dihantar bekerja di Sarawak sehingga ke hari ini. Dari dia bujang, sampailah dah anak dua. Last aku tengok & jumpa dia, masa aku attend wedding dia di Melaka 2 tahun lepas kalau tak silap. But, we still keep in touch dalam intake punya what's app group. Masa tu jerawat dan kusam muka dia tak nampak sangat sebab mekap perantin tebalkan. Tapi kau still gelap dari aku Zel masa tu. Hahaha!





Kekusaman kita berdua jelas terserlah ketika ini. 
*tekup muka, nangis sedu-sedu*


Sehinggalah pada tahun ni, dia tetiba promote satu produk kat dalam group what's app kitorang. Sambil upload gambar dia selepas memakai produk tersebut. WOW! Rose Ellina ke ni? Lain bebenor rupenya. Asal ko makin cerah dan flawless ni? Asal? Asal? Asal? Bila masa ko pegi buat rawatan laser? Haa...ke engko pakai bot** ehhh.... (ada unsur dengki di hujung ayat)

Dan dia dengan tenang cakap itu semua penangan produk SPARKLING SKINCARE tu. Katanya, tak perlu risau kerana skincare yang dicipta berasaskan teknologi Korea dan Filipina ni bebas dari sebarang bahan kimia berbahaya seperti hydroquinone,mercury dan lain-lain. 


Displaying PhotoGrid_1416456914618.jpg



Katanya lagi, SPARKLING SKINCARE ni berasaskan ekstrak buah-buahan. Cam biasa lah kan kita semua tahu bila produk yang berasakan bahan semulajadi dan buah-buahan ni mampu merawat apa jua masalah kulit, mencerah, melembab dan menambahserikan kulit. Juga selamat digunakan oleh preggy n bf mommies :) So, jangan bagi alasan, mengandung takleh santek, okayyy....!

SPARKLING SKINCARE ni terdiri dari 4 item iaitu: 
1. DEEP CLEANSER
2. TONER
3. SPIRULINA BIRD NEST DAILY SERUM 
4. GLUTA WHITE NIGHT CREAM




Displaying 20141115_130801.jpg

Terdapat dalam 2 size set iaitu:
1. EKSLUSIF (120ml) - RM 190.00
2. REGULAR (80ml) - RM 150.00
                          
Perbezaan ekslusif dan regular adalah pada size cleanser dan toner je. Untuk serum dan cream sama. Harga termasuk postage ke seluruh malaysia :)

Juga boleh didapati dalam bentuk loose..dan jangan risau..tiada istilah repackaging ye..ape yang dalam set, itu yang depa jual utk loose item..:)

Harga bg setiap loose item:
1. DEEP CLEANSER (120ml) - RM 80.00
2. TONER (120ml)- RM 80.00
3. DEEP CLEANSER (80ml) - RM 55.00 
4. TONER (80ml)- RM 55.00
5. SPIRULINA BIRD NEST DAILY SERUM - RM 40.00
6. GLUTA WHITE NIGHT CREAM - RM 40.00

So, siapa yang masih mempunyai sebarang persoalan atau pertanyaan, member iolls ni sedia menjawab dan guide anda tentang SPARKLING SKINCARE ni. Just call/SMS/What's app Puan Rose Ellina Rosli 010-2264826





Zel...u make me soooooo jeleoussssssssssss! 
*lari tekup muka pegi tandas nangis esak-esak*







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...