Thursday, April 19, 2012

8 Days To Go... \(^_^)/

8 days to go....

Preparation dah buat sikit-sikit.



First & foremost mestilah kena APPLY CUTI....
Boss tanya macam-macam sebelum nak tenyeh tandatangan meluluskan.
Dan nasib baik lulus. Kalau tak punah harapan.... (*_*)




Pastu, aku pi wat PASSPORT lah.
Takkan nak berenang plak sampai sana. Mati kejanglah aku.
Owh, xdelah mahal sangat sebenarnya nak buat pasport.
Aku difahamkan ini harga promosi.
RM 100 untuk 2 tahun.
Hmm...nak buat pasport pon ada harga promosi yek.
Macam barang letrik plak. (^_*)




Then, aku pi beli BEG baru...Heee...comel tak?
Bukan takde beg. Sebelum ni memang ader 1 dah.
Tapi dah tak macam rupa beg dah.
Pergi kursus bwk beg tu, pergi out station pon bwk beg tu
Nak pindah-randah pon beg tu juge.
Lama-lama beg tu dah macam belacan dah aku tengok.
Huhu! (^_^) So terpaksa la kiter beli beg baru!
Alasan.



Pastu, booking TICKET FLIGHT.
Pon dapat tiket promo. 
Fuhhh...naseb baiklah..sepp bajet sket kan...hehe!
Duit lebih tu boleh 'dilebih-lebihkan' untuk 'soping-soping'
Hahahahahahahahah!



Seterusnya?
Ala, beli baju selai dua je...xkan xleh kot.... (*_*)



Pastu?
Pastu aku tak buat ape-apelagi....
Sebab keje banyak plak minggu ni...
Weekend ni siap kena out station lagi ke Kelantan.
Balik Kelantan shoot terus ke Alor Setar.
Boss macam tau-tau je minggu depan aku nak hennnjjooyy...
Takpelah boss. Kalau macam ni nampak gayanye...
Saya belikan boss magnet fridge jelah.
(*_*)



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...