Monday, May 13, 2013

Alhamdulilah kuasa 3....(^_^)

Sedar tak sedar, aku cuma ada 11 hari sahaja lagi untuk bergelar 'orang bujang'. 
Selepas ni kena tukar title 'bini orang'. 
Ok, memula mmg akan rasa weird sket. Haha.
Ape perasaan? Setiap hari aku terima soalan ni.
Perasaan aku ialah....
tiada perasaan yang dirasakan ketika ini. Fullstop. (*_*)


Ok, ok FINEE.....
sebenarnya aku nerbes, tapi taknak mengaku. Huhu!




Alhamdulilah.
Kad sudah pun diedarkan kepada 'pihak-pihak berwajib' (^_*)
Kepada sesiapa yang dirasakan tertinggal, tolonglah PM saya.
Saya akan post kad sepantas yang mungkin.
Maafkan saya kerana diketika ini banyak benda yang saya LOST.
Entah berapa ekor semut yang telah saya telan agaknya.
Ampunkan saya penunggu gua...ampunkan saya penunggu gua.


Alhamdulilah kuasa 2.
Cuti telah diluluskan dengan jayanya.
Untuk majlis di sebelah pihak perempuan, aku cuma apply cuti 8 hari.
Sebab ada kerja yang perlu selesai sebelum berakhirnya bulan 5 dan....
sebelum 10hb bulan 6.
Maka aku akan masuk kerja pada hari ke-5 bergelar Pengantin Baru.
Workaholic? Taklah. Saya ni kuat tido jugak orangnya. 
Ini semua terpaksa. 
Ok, jujur sangat ko ni cik kiah....Haha!

Ok, gambar di atas adalah hasil tulisan boss saya. 
Note itu ditampal pada pass cuti yang telah dia luluskan
Terharu kan?
Bukan semua bos nak tinggalkan note-note membina seperti ini.
TQ boss...I really appreciated it. 
May God bless you, your wife & your new born baby (^_^)


Ok, kite kasi tampal lah dekat atas meja kerja. 
Kau ado? (^_^)
Boss, gambar di bawah ini adalah untuk boss ...
------
----
---
--
-




Alhamdulilah kuasa 3.
Gambar di atas adalah kad-kad table tag yang akan aku gunakan untuk majlis.
Nak tiru? Tiru lah. Takde sape nak marah pon.
Sharing is caring right?
Kad ni aku akan lekat pada sebatang kayu panjang
kemudian dicacakkan ke dalam sebuah pasu kecil.
Cacak ke cucuk?
Entah. Nantilah aku tunjukkan gambar contoh.
Sebab pasu dan batang-batang kayu tu aku dah bawak balik ke kampung.

Oklah. Masa untuk tido. Takleh tido lambat. Nanti eyebag muncul. (@_@)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...