Tuesday, December 6, 2011

Selamat Pengantin Baru Sahabat Baik Ku (^_^)

Kepada sahabat dunia akhirat Cik Su, Puan Zuhaili Arshad...Sorry peng, sebab entry ni di publish sedikit lewat sebab aku baru je amik notebook aku dari service center. Tapi aku tetap ingat yang aku belom lagi tulis entry psl wedding ko yang sangat meriah itew. (^_^)

Puan Zuhaili asalnya adalah ex-dormmates Cik Su masa tingkatan 1. Dulu kakak-kakak senior dalam dorm kami bagi kami 'nama khas' sebab dorang susah nak ingat nama penuh kami. So, Cik Su dapat nama Dieha, Zuhaili dapat nama Dieli, Asyikin dapat nama Dieki & Wan Sue dapat nama Diesha. Masa di tingkatan 4 & 5, Cik Su & Puan Zuhaili kita ni dapat duduk satu dorm sekali lagi. So, dari situ kami berkawan lebih rapat selain dari kehadiran 2 lagi kawan baik kami, Kunin & Tora. (comel kan nama dorm dorang? Hehe...)

Serious, wedding sahabat baik Cik Su ni sangat grand dan meriah. Siap ada tarian bagai. Majlis Pengantin Empat gitu. Puan Zuhaili (sorry peng,dalam blog ni aku kena 'skema ayam' sket sebut nama ko. Huhu...) dan kakaknya telah disatukan dengan pasangan masing-masing di atas satu pelamin yang sama. So, kemeriahan lagi terserlah la bila tetamu yang hadir bukan hanya dari 2 keluarga, tapi 3 keluarga serentak.

Ok,jom kita tengok gambor-gambor nye. Gambor Puan Zuhaili dalam keadaan ber make up. Comelll sgtttt... \(^_^)/












Ini moment ketika Cik Su sedang memberi 'amanat pusaka' pada pasangan Puan Zuhaili, Encik Wan Fahmie yang lebih kurang begini bunyinya...

" Encik Fahmie, tolong jaga kawan saya baik-baik. Or else, cik Fahmie jumpe saya di court!"

Ahahaha! Just kidding. Itu bukan dialog yang sebenar hokeh! Kalo tak, dah lama da I kena halau keluar. Actually, just ask him to take a good care of my BESTFRIEND EVER. Sorry, gambar agak kabur sket sebab tukang amik gambar ni mungkin sedang tak tahan nak ke tandas. =p


Eh! That's mummy Dieki! a.ka Asyikin Tajuddin yang juga ex dormmate Cik Su masa Form 1. Kalau korang perasan, majlis perkahwinan Dieki merupakan entry pertama untuk kategori 'entry perkahwinan' yang ada dalam blog Cik Su ni. Entry pada bulan February. Ha, click di sini.... http://ashuohashu.blogspot.com/2011/02/wedding-dieki-reunion-batch.html
Dan sekarang, Puan Dieki sudah pon sarat mengandung! Sangat advance ko Dieki...hehe!






Gambar ni Cik Su yang amik. Perghh! Nampak seni sangat... (perasan!)



Motif untuk gambar ni? Tak tau la ape ke motifnye amik gambar betik dan cawan tu. Ni semua kerja seorang budak popeye. Hehe....




Oppsss! Scandal?
No...no...This is not my scandal.
Inilah budak popeye yang saya katakan tadi. Hehe...
Ini satu-satunya adik Cik Su. Kenapa Popeye? Sebab dia bekerja di tengah laut (^_^)




Si Popeye dan sahabatnya...juga seorang Popeye =p


Sebab duduk lama sangat tengah laut, naik je darat camnila jadinya.
Masih terbawak-bawak mabuk laut dorang. Hahaha!



Last but not least, kita close up sikit. Cik Su bersama Puan Zuhaili & Encik Wan Fahmie.

SPECIAL BEST WISHES UNTUK SAHABAT BAIK KU...

Berjuta tahniah untuk kau,Peng...
Pasni jangan nakal-nakal dan takleh nak berfoye-foye hang out dengan aku & Kunin lagi
Sebab kau & Tora dah pun ada komitmen & tanggungjawab masing-masing sebagai isteri
Aku harap perkahwinan korang ni bahagia sampai ke akhir hayat & ke anak cucu
Ape-ape pon...siapa pon korang, walau ape pon korang buat
Korang tetap sahabat baik aku sampai akhir hayat
Cepat-cepat dapatkan kami anak buah &
Jangan lupa doakan jodoh aku dan Kun tau! Hehehe.....

TAHNIAH SAHABAT!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...