Monday, January 21, 2013

Fashion oh Fashion (*_*)

Yesterday, we spent most of our 'dating' time searching for 'kasut hantaran'. But, came back with nothing's in hand. Sigh. I hate this.

Ada yang dah berkenan di mata, harga pon 'comey-comey belaka', tapi saiz pulak takde.
Bile saiz ada, design pulak 'out' di mata.
Bila saiz ada, design dah sweet, harga pulak mengalahkan nak beli sebijik handphone. Tak berbaloi sungguh.

I admit that I am not good into fashion. Like my those friends yang suka sangat tukar-tukar fashion. Fashion kasut, fashion tudung, fashion baju. But, that's a girl's norm. Normal bagi seorang perempuan bila sukakan fashion. So?Does it mean that aku ni tak normal? Hahah! Entahla. Sometimes, rasa macam pelik jugak. Kenapa aku tak try any latest fashion sekarang macam...

Dolce Shoes

Dolce Soles Patent Sling Back Heels

Peplum Dresses



Variety Hijabs




Dan macam-macam lagi lah. Aku takdelah kata yang aku tak minat langsung semua tu. Memang minat tengok orang pakai. Ada jugak rasa nak pakai. Tapi bila dah ada depan mata, tinggal nak beli je...suddenly, alasan 'tak tau nak gayakan', 'tak kena dengan muka', 'tak kena dengan appearance' mulalah keluar. Sampai tunang aku pernah cakap..

"Saya pun tak tau jenis fashion yang macam mana awak suka."

Haha! Ok, adakah itu bunyi dia fed up? Heyy...you pon apa kurangnya ha? Ni tengok gambar ni.


Amik masa berjam-jam hanya nakpilih sepasang boot bola. Spike cepat haus la, design tak menarik la, keras la, tak comfortable la...Hehe!

And lastly dia pon admit dengan mengatakan bahawa...

" Aah... kita serupa la. Susah sangat nak pilih bila ada depan mata"

Hehe..that is why Tuhan temukan kita dengan perangai dan citarasa yang sama. Abis tu? Saling tak membantu la ni? (^_^) Tak jugak....at last we decide masa cuti panjang ni, kami nak mencari di SOGO pule. Mungkin di sana lebih banyak pilihan, design, saiz dan harga yang berpatutan. Al maklumlah. Nama pon SOGO. 1 Malaysia tau tempat tu SALE sepanjang tahun. Rasanya tak pernah sehari pon tak sale. (^_^)

Masa nak ajak tu...takut-takut la jugak sebab pengalaman dgn 'yang lepas'...pernah mintak. Tapi memanjang kena marah. Huhu...tapi orang kata, belum cuba belum tau kan....

Aku: Apa kata cuti minggu ni kita cari kat SOGO. Kat sana dengar citer ada sale. Pilihan pon banyak. Err...boleh?

Tunang: (diam dan tenung mata aku)

Aku: (telan air liur. Ok,I admit. Lelaki memang susah nak di ajak shopping.....sigh)

Tunang: Hmm, bagus  jugak idea awak tu. Ok, minggu ni sebelum balik kampung kita singgah SOGO yek?


YEAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...