Monday, February 27, 2012

Treasure Box 1

This card is given by my 'kakak angkat' masa aku Form 3.
Dia sangat baik & sangat caring.
Antara yang aku ingat,
masa aku nak amik PMR, for the whole exam week,
Dialah orang yang siapkan breakfast aku,
ingatkan aku segala formula exam sebelum aku masuk dewan.
Tak pernah kedekut ilmu, duit, harta benda...
Dan kad ni still tersimpan baik dalam 'treasure box' aku. (^_^)

Now, she's one of the officer di Maybank HQ KL...





Dan ini pula masa zaman U dulu...
Dari seorang sahabat yang kini telah hilang entah ke mana.
Dengar cerita dia dah kahwin.
Secara physically nya 'he's gone'...
but deep inside, the FRIENDSHIP is still there.
Why? Sebab aku masih simpan lagi kad ni dan...
aku bukan jenis kawan yang mudah lupa kawan (^_^)
By the way, ayat-ayat dalam kad ni sangat memberi inspirasi
masa zaman belajar dulu.
Supaya aku tak mudah jatuh & rebah
bila berdepan dengan cabaran & kegagalan.
Terima kasih. (^_^)



Lama dah simpan semua ni.
Dan sebenarnya ada banyak lagi.
Semuanya adalah sebagai kenangan.
Kerana suatu masa dulu ianya...
BUAT AKU TERSENYUM (^_^)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...