Monday, June 18, 2012

Entry Ini Khas Untuk Boyfriend Saya...Maluuu... (^_^)

Entry ini khas untuk boyfriend saya.
Ye, kenapa? Tak percaya ke?
Dia setia bersama dengan saya sejak dulu lagi.
Dia tak pernah sekalipun meninggalkan saya keseorangan.
Saya sayangkan dia lebih dari segala-galanya.

(^_^) Korang ni memang tau...
Asal dengar topik HOT sket cepat aje nak tengok.
Ye, entry ni untuk 'boyfriend' aku a.k.a My Beloved Daddy
Semalam kan Father's Day
Semalam jugak Birthday aku. (^_^)
So, maknanya, setiap tahun aku sambut hari jadi
Aku akan sambut Hari Bapa sekali.

Maknanya lagi, masa aku dilahirkan 26 tahun yang lalu...
Kelahiran aku merupakan 'Hadiah' istimewa untuk ayah
Sempena Hari Bapa yang disambutnya...
Hehe...ceh, perasan. Tapi betul ape?!
Cuba tanya Ayah, mesti dia ckp 'Iyolah Asu....'
Huhuhu.....

Btw, I spent my whole day of 17 JUNE untuk menyiapkan movie ni. 
This is a small reward for him.
ASHU SAYANG AYAH!

p/s: sorry, sebab saiz video agak besar, maka dia loading lama sket. Harap bersabar menunggu ye (^_^)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...