Monday, June 25, 2012

Rasa Macam Nak Bersilat Je Sekarang Ni! Argghh!

Sakit hati btol lah!

1. Aku benci orang arrow aku tugas yang sebenarnya dia sendiri kena buat, tapi dia tak nak buat. So, dgn menggunakan kuasa autokrasi dan alasan-alasan bodoh, dia suruh aku yang buat. Padahal aku tau kau yang kena buat! Bukan aku!

2. Aku bekerja untuk boss aku. Aku bukan bekerja untuk orang lain yang berada di bawah pangkat boss aku. So, kau ada hak ke nak suruh aku?

3. Aku fed up dengan manusia yang cerewet lepas tu menyesakkan kepala. Tambah-tambah lagi banyak mulut. Kau nak suruh aku buat kerja lepas tu kau banyak songeh. Itu tak boleh, ini tak kena. Kau ingat aku ni ape?! Bukan kau pun yang bayar gaji aku. Boss aku pun tak cerewet mcm kau.

4. Tugas yang kau nak suruh tu, kau deploy sampai 2,3 orang satu kerja. Padahal cukup sorang je pegi dahla. Yang nak pegi beramai-ramai tu buat ape? Kan ke dah buang masa? Macamlah aku takde keje lain nak buat.

5. Serious. Aku sangat sakit hati sekarang ni. Nak angkat call kau pun aku meluat. Sumpah.


# Sabar Ashu...sabar..... (*_*)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...