Friday, July 8, 2011

Victoria Waterfall Is Sooooo Scary!! (*_*)

Secara jujurnya aku memang tak berapa gemar dengan aktiviti mandi laut, mandi air terjun, mandi di taman tema atau apa saja aktiviti yang perlu membuatkan aku berenang. Aku just suka dengan air bila time aku mandi harian je sebab aku tak perlu nak berenang. Duduk bawah shower jelah. Ahaha!

Tapi artikel ni ada melibatkan air terjun dan berenang. Pernah dengar Victoria Waterfall? Air Terjun yang SANGAT tinggi. Memang cantik. Tapi ia jugak boleh dikategorikan sebagai air terjun yang NGERI bila korang sebagai pengunjung dan perenang di situ, buat aktiviti macam ni. Silalah scroll. Tengok manusia-manusia yang berani mati ni. Hehe...





Siap bawak anak kecik lagi tu. Memang takleh blah btoi diorang ni.



Ni kalau angin kuat sikit ni, memang sia-sia je melayang ke bawah....



 Salah landing memang terus ke bawah la jawabnye dik oi...


Macam musykil....kenapa kawasan macam ni tak di isytiharkan sebagai KAWASAN LARANGAN ek? Dan kalau betul pon dah di isytiharkan, macamana dorang boleh terlepas sampai ke situ? 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...