Sunday, September 18, 2011

I'm DESPERATELY NEED this!

Ada 3 item yang aku DESPERATELY need right now.
(Terlampau sangat ayat tu kan...hehe!)
Paling cepat, mesti dapat sebelum akhir tahun ni.
Paling lewat...sebelum Jun tahun depan. Huhu!
Tapi memang sedang EAGER nak memiliki barang-barang ni ketika ini.
By hook or by crook mesti ada. Mesti! Mesti!

1stly- SOFA BED


 Sangat perlukan sofa ni sebab sentiasa terbayang-bayang, bila balik kerja je...
 aku dapat baring atas sofa ni sambil meluruskan kaki.
Menghilangkan stress.
Dan melonggarkan urat-urat yang tegang.
Aduii tenangnye hidup.....
Kenapa tak beli kerusi urut je terus?
Sebab tak mampu kowtt!
Koman2 kena ader RM 2000++ untuk dapatkan sebijik kerusi urut.
Buat masa ni memang tak mampula. Ape yang aku mampu cuma...
kumpul duit singgit banyak2...
lepak dekat kerusi urut berbayar kat shopping complex tu. Huhu!



2ndly- GPS


Atau lebih skema nyer orang panggil Global Positioning System. Haa...kheelllass kau maria. =p
Bukan ape, aku tengok semua orang senang je nak ke mana-mana bila pakai GPS ni.
Tak risau sesat. Bagilah ape alamat,ape tempat sekalipon.
GPS akan bawa kamu ke destinasi yang kamu kehendaki dengan mudah. Cewahh!
Selagi takde GPS ni, selagi tu lah aku dok habiskan minyak...
ikut jalan jauh ( sebab tak tau jln dekat/alternatif)
round seluruh tempat, masuk segala ceruk
sebab nak cari sesuatu tempat yang tak pernah pegi.
Kalau ada GPS kan senang (^_^)



3rdly-I PAD 2




Bukan tamak.
Memangla aku baru jer beli mini laptop Samsung.
Tak sampai 6 bulan pon lagi.
Tapi...kalau nak ke mana-mana...susahla nak online FB & blog.
Kalau pakai laptop, nak buka leceh, nak tutup leceh, nak guna dalam kereta pon leceh.
Dalam meeting room pon lagila leceh nak online. Hoho! (melampau sangatkan?)
Kalau ader I PAD2 kan senang? 
Dalam LRT pon boleh keep in touch with FB friends & tulis blog.
Hihihi...(alasan)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...