Thursday, August 18, 2011

Mau Kulit Yang Sihat? Macamane Ye?

Haa, mari-mari kamoo semua!

Kali ni entry aku mau share sket sesuatu yang special pasal produk Mary Kay. Produk yang dah cure wajah aku, wajah my sis & wajah berpuluh ribu atau mungkin berjuta rakyat di dunia ini.

Kat bawah ni adalah Botanical Skin Care Set. Ha....inilah set pertama yang kami pakai sehinggalah wajah kami mula nampak perubahan yang ketara. Apa yang penting untuk korang tau tentang produk ni adalah:

1. Walaupun produk ini berasal dari Amerika Syarikat, tapi ia telah disesuaikan dengan kulit wajah wanita Asia dan telah diformulasikan berdasarkan jenis kulit dan bukan cuaca.

2. Produk Mary Kay tidak menyebabkan sebarang pengelupasan kulit kerana ianya sangat lembut dan sesuai digunakan untuk mereka yang berkulit sensitif.

3. Produknya berasaskan ekstrak bunga dan tumbuh- tumbuhan serta telah diuji di makmal bagi memastikan yang bahan- bahannya selamat untuk digunakan dan dapat memberikan kesan yang baik dan efektif kepada kulit anda

Set ni dirumuskan khas untuk 3 jenis kulit orang Asia:

a) kulit anda kering? cube yang ni Botanical Set Formula 1



b) kulit anda normal? cube Botanical Set Formula 2



c) kulit anda berminyak? boleh cube Botanical Set Formula 3



"Ashu, bape harganye?"
jawab Ashu...
"Owh, kamu pasti mampu memilikinya. Jangan risau dear..."
  • Cleanser:- RM65
  • Mask:- RM75
  • Freshener: RM65
  • Moisturiser: RM80
  • Total:- RM285
p/s: setiap produk boleh bertahan selama 4-6 bulan & kamu tidak perlu membelinya setiap bulan kerana kuantiti yang kamu perlu pakai di kulit muka tidaklah sebanyak produk yang kamu sedang gunakan sekarang. So, kat situ kamu dah boleh BERJIMAT bukan? (^_^)


Ha? Apedia? Takut nak pakai? Kulit korang sensitif? Dont worry, sekali lagi aku katakan bahawa nama pon Botanical Set. Diperbuat daripada tumbuh-tumbuhan & ekstrak bunga. Ia tidak memberi kesan sampingan pun pada kulit. Ia memang sesuai untuk kulit orang Asia macam kita. Kulit aku pun sensitif sebenarnya. Doktor sendiri yang cakap sejak aku kecik lagi. Tapi alhamdulilah, dah hampir 2 tahun dah aku pakai produk ni. Kulit & wajah aku menjadi lebih baik jauh dari apa yang aku sangka. Bukan sahaja luaran, ia juga menjaga struktur dalaman kulit.

Bahaya tau kalau struktur dalaman kulit kita dah rosak,memang susahlah kita nak cure balik. So, sebelum ianya rosak, baik kita jaga dari sekarang.

Nak cuba? Boleh....boleh sangat-sangat. Macamana?

a. Boleh drop comment terus dalam blog ni
b. Inbox me in FB-Nurshuhada Mohtar or my sis FB-Noraniza Mohtar
c. Email me at nurstar86@gmail.com.
d. Contact my sis (Beauty Consultant MK) untuk mendapatkan info tepat selanjutnya (^_^) -013 6689648-Puan Noraniza

Selamat Mencuba & Selamat Menjadi Canteeek! \(^_^)/

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...